Garantie bij levering
Wij doen ons best om uw bestelling in goede staat aan u te leveren. Bestellingen worden voor verzending goed gecontroleerd, stevig verpakt en daarna verzonden met betrouwbare vervoerders. Mocht uw bestelling desondanks zoekraken, beschadigen of niet compleet zijn, dan zorgen wij voor kosteloze nazending of herstel.  Mocht u na ontvangst van uw bestelling mankementen constateren, dan kunt u dat binnen 7 dagen aan ons melden via ons contactformulier of mailen naar info@cosyland.nl. Retourneer alstublieft geen artikelen met schade of mankementen, maar neem altijd eerst contact met ons op. 

Garantie in gebruik
In gebruik hebben al onze artikelen een standaard garantie tot 3 maanden na ontvangst, tenzij u door de aard van een artikel al kon begrijpen dat de levensduur van het artikel niet zo lang zou zijn.

Een klacht melden
Mocht een klacht hebben, dan kunt u deze melden via het e-mailadres info@cosyland.nl of gebruikmaken van ons contactformulier. Uw klacht dient zo volledig mogelijk en duidelijk omschreven te worden, foto's kunnen veelal helpen bij het verduidelijken van uw klacht.

Cosyland zal zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen, reageren op uw klacht.