Voor informatie, opmerkingen, suggesties en klachten kunt u terecht bij onze klantenservice op een van de onderstaande manieren:

Gebruikmaken van het contactformulier
U kunt gebruikmaken van het contactformulier onder aan deze pagina. U ontvangt van ons een automatisch gegenereerd bericht wanneer uw bericht bij ons is aangekomen. Wij zullen u zo spoedig mogelijk een antwoord sturen naar het door u opgegeven emailadres.

Ons bellen
U kunt ook telefonisch bij de klanterservice terecht. Cosyland is dagelijks bereikbaar van 11:00 tot 23:00 op 06-40800809 ( +31 6 40 800 809 van buiten Nederland).

Ons emailen: 
info@cosyland.nl

Per post: 
Cosyland.nl
Grasland 306
5658JB Eindhoven
Nederland

Klachten
Cosyland streeft er uiteraard naar van iedere klant ook een tevreden klant te maken. Wanneer u niet tevreden bent over onze dienstverlening zullen wij dan ook altijd proberen klachten naar ieders tevredenheid op te lossen. Indien u een klacht heeft kunt u deze bij ons kenbaar maken. Na ontvangst van uw klacht krijgt u van ons een bevestiging en vervolgens zullen wij u zo spoedig mogelijk en tenminste binnen 14 dagen antwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van de Stichting Webshop Keurmerk waar Cosyland bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Contactformulier

Velden met een * zijn verplicht om in te vullen.